مریم درطبقه ی همکف یک ساختمان است. اوابتدا با اسانسور6 طبقه بالا میرود سپس از راپله ها3طبقه بالا میردسپس بااسانسور 5طبقه پایین امده ودر اخر از راپله ها 3طبقه ی دیگر پایین میرود او طبقه ی چندم است؟
+ نوشته شده توسط arash در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۶ و ساعت 23:41 |
سوالی یکم:...ما را در سایت سوالی یکم: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 0:08
مریم درطبقه ی همکف یک ساختمان است. اوابتدا با اسانسور6 طبقه بالا میرود سپس از راپله ها3طبقه بالا میردسپس بااسانسور 5طبقه پایین امده ودر اخر از راپله ها 3طبقه ی دیگر پایین میرود او طبقه ی چندم است؟
ما را در سایت سوالی یکم: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت: 2:26